{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 24 januari 2014

Van proeflapje tot...

Van proeflapje tot...


Gisteren liet ik de handwarmers zien die ik haakte voor mijn zoon. En dat de eerste poging een proeflapje werd, omdat ten eerste mijn restje garen te weinig bleek en ten tweede er nog wat aanpassingen nodig waren om het goed passend te maken.

Toen kwam echtgenoot thuis met een of ander opslag-ding met usb-aansluiting. Daar zou een hoesje wel handig voor zijn. De breedte van het proeflapje bleek perfect, dus ik hoefde het niet helemaal uit te halen! 

Ook in dit geval moest er een opening komen, niet voor de duim, wel voor het snoer. Ik deed dat op dezelfde manier als voor het duimgat.



Een klepje eraan met een klittenbandje en het is goed af te sluiten. Het is lekker dik doordat het met dubbel garen gehaakt is én het valt beter op!

Voor mijn "blije maandag-actie" haakte ik wat gelukspoppetjes:

Belangstelling voor dit patroontje? Kijk dan hier!

Deze drie geef ik in ieder geval weg. Ik heb een lekkere knalblauw toegevoegd, vanwege blauwe maandag. Je kunt nog meedoen als je wilt!

Iedereen vast een heel fijn weekend gewenst!

Liefs van De Breimeisjes!

2 opmerkingen:

  1. wat een leuk hoesje is je proeflapje geworden en je gelukspoppetjes zijn lekker hip met deze kleurtjes ......
    groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat je proeflapje toch een bestemming kreeg, dan is het toch nog nuttig! En je gelukspoppetjes zien er hip uit!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen