{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 11 november 2014

Sint Maarten

Sint Maarten


Op deze dinsdag, 11 november, wordt er hier in de omgeving gelopen voor Sint Maarten. De kinderen maken dan vaak de mooiste lampionnen op school, ik heb hier en daar al wat langs zien komen op facebook.

Dit jaar was er, ook via facebook, ineens een patroon te vinden van een gehaakte lampion, in de blog "Haken en meer". Vriendin Lydia maakte er al een, die ik hier liet zien.

Nu heb ik ook een foto bij daglicht:


Geweldig, die kleuren!
Het was ook heel leuk werk, dus maakte ze er nog één, een zwart/witte:



Bovenaan versierd met kralen en als lampjes zo'n beetje luguber lichtjessnoer met doodskoppen.



Heel leuk, dit patroon. En deze lampionnen blijven mooi!


Volgende week doe ik weer een poppenblog. Nu ga ik eens kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij:

Jolanda,
Peggy en
Rita! 


Als je ook mee wilt doen, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren!

Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. wat leuk gemaakt, en ook niet zo kwetsbaar als een papieren lampion.

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige lampionnen, zelfs de lugubere!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha, haaaaa ik ga voor de lugubere, wat had je gedacht.
    Hier wordt dit niet gevierd, maar het is wel tof om zo te volgen.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen