{ 'anonymize_ip': true }

maandag 24 november 2014

Wat hangt er aan mijn keycord?

Wat hangt er aan mijn keycord?


Naar aanleiding van een vraag hadden we als haakwerkje in onze laatste handwerkavond  bij Katrein Kunst dit patroon van een keycord. Ik haakte aan de patronenpakketjes vast een klein keycordje, zodat ik goed kon oefenen. Het is een leuke steek en ik haakte voor mezelf dan ook een exemplaar:


Het is voor aan mijn schaatstas. Zo kan daar mooi mijn kaartje aan dat ik laat zien als ik op zaterdagochtend tegen tien uur in Thialf kom om te gaan schoonrijden.


Er kan nog veel meer aan hangen. Zo hangt er een pompeblêd aan, dat patroon kun je vinden op mijn Fryske bloch



En er hangt een rookworst aan! Dat is een minipatroontje van Kristel Krukkert. 
Deze drie voorbeelden hadden we ook mee naar de handwerkavond:


De worst hangt dus nu ook aan mijn schaatstas, het tulpje aan mijn sleutelbos en het klompje, dat staat nu in een letterbak in mijn hobbykamer. Met het worteltje erin. 




De patroontjes zijn ingenieus bedacht, niet echt heel makkelijk, maar leuk resultaat!
(Meer informatie over de handwerkavonden vind je hier)




Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sleutelhangers! Misschien vult Sint je klompje nog wel :-). De keycord ziet er mooi stevig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Vooral het klompje! Ik zal eens kijken of ik het kan vinden op de site van Christel.
    het keykoord ziet er ook heel goed uit, mooi stevig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het staat in het boekje "Ik hou van Holland & haken" en ik had het uit een klein "reclameboekje" van de uitgever, met een aantal patroontjes uit diverse handwerkboekjes.

      Verwijderen
  3. Man dat ziet er klein pruts werk uit. Dat heb je toch maar weer mooi voor elkaar gekregen.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen