{ 'anonymize_ip': true }

maandag 1 december 2014

Kikkers en ... eend!

Kikkers en ... eend!


Al vaker haakte ik zo'n leuk kikkertje van Monique en nu heb ik er weer een gehaakt.


En een tweede kikkertje.


En een derde kikkertje!


Daarbij zit de hele tijd al dat eendje, een badeendje. Ik vond het patroon van het eendje hier. Ik heb het einde wel een beetje aangepast en het snaveltje gebruikt van een ander eendje, zodat dit iets kleiner werd.


Het eendje is met een kikkertje naar mijn jarige schoonzus gegaan, ze vond de kikker zo leuk, maar wilde ook wel graag een badeendje aan haar sleutelbos. Nu heeft ze allebei! 
De andere kikkertjes zijn naar mensen gegaan die een "opkikker" nodig hadden. 

De blog Mieks Creaties blijkt ook nog patroontjes te hebben van die andere beroemde Kikker en Eend! Leuk! Die wil ik ook nog wel eens haken!

Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Ze zijn echt leuk. Ik heb ook een keer een patroon gezien uit een oude ariadne van kikker en eend. Ik zal eens zoeken of ik de site nog terug kan vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat is opdezelfde blog, volgens mij! Van Mieks Creaties! Die ga ik vast ook nog eens maken!

      Verwijderen
  2. wat een lieve kikkertjes, zo schattig.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke sleutelhangers heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor een sleutelhangertje blijft het toch wel een leuk ding hé.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen