{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 6 maart 2015

De deken die ik haak

De deken die ik haak


Het is mijn langlopende project: de deken die ik haak, in de V-steek, van katoen. Hier kun je het begin zien. Vandaag laat ik weer even wat zien, want het duurt wel lang, maar gestaag groeit de deken verder!


De blauwe kleur vormt de hoofdkleur en lichtblauw en grijs de steeds terugkerende kleuren en verder vrolijk ik de deken op  met steeds een randje in een roze of paarse kleur.


Voor mijn doen behoorlijk willekeurig, ik doe dat op gevoel.


Het is echt al een behoorlijke deken, zeker al 150 cm lang! Maar goed ook, want ik heb nog maar iets meer dan drie van die blauwe bollen. En eigenlijk wil ik die ook nog gebruiken voor een rand óm de deken. 
Het is een leuk project, dit kan ik prima doen tijdens het tv-kijken!

Het is weer vrijdag, vast een heel fijn weekend gewenst!

Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Mooi zeg en wat ben je al ver, leuk om te doen dat geloof ik meteen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je deken ziet er al heel mooi uit, wat een werk, zo te zien! En die steek, inderdaad heel prachtig, haakt vlot, iet?!
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een groot project, dus inderdaad een behoorlijk project. Gelukkig is het fijn om te doen met deze steek :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blogje ik zag u via andere blogsters, vaak volg ik blogjes die dezelfde hobbys delen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen