{ 'anonymize_ip': true }

maandag 13 april 2015

Sterk & sVeer

Sterk & sVeer


Wij van De Breimeisjes wisten het natuurlijk allang, die Katrein Kunst, dat is een ondernemende dame! Katrein Kunst is het alter ego van Piety van der Veer en haar kleurrijke winkeltje Katrein Kunst heeft nu een prachtige, grote "zus", Sterk & sVeer. Afgelopen donderdag was de feestelijke opening voor genodigden en De Breimeisjes mochten ook komen. Hier is het, op Grootzand 48 te Sneek.


Natuurlijk namen we cadeautjes mee. We haakten een stapeltje van die kleine vogelhuisjes (het patroon vind je hier). Deze keer maakten we ze in een kleur. Dat scheelt draadjes afhechten en zo zijn ze ook leuk, kijk maar:


En als je dan een stapeltje van die huisjes hebt, dan rijg je ze aan een draad en




dan heb je een slinger:


Al twee winkels die kleur en fleur brengen in Sneek! We hadden nog een slinger, maar die laat ik later zien. Dat patroon nemen we namelijk vanavond mee naar de handwerkavond en daarom houd ik 'm nu nog even "geheim" :-)



En de winkel? Prachtig! Wat een mooie en originele spullen! Mocht je in Sneek komen, dan moet je beslist even komen kijken! En loop dan ook maar even naar de Scharnestraat, op nummer 11 zit dat andere leuke winkeltje, Katrein Kunst! 




Wil je nog wat meer weten over Sterk & sVeer, kijk dan even bij Elske en Wimke, twee bekende blogsters die allebei een "Sterke sVeer-impressie" met prachtige foto's maakten en ze beloven bovendien binnenkort een leuke give-away in samenwerking met Sterk & sVeer!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Gezellig en wie weet in vakantie tijd waar we nog eens heen gaan maar ik zal het onthouden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat zou ik graag willen dat Sneek wat korter bij ons lag op de kaart, ik kwam beslist langs in de winkeltjes en werd meteen lid bij de handwerkavond! Hele leuke slinger!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen