{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 22 juli 2015

Vakantietijd - Meer thee

Vakantietijd - Meer thee


Het is zomervakantie en De Breimeisjes nemen ook vakantie. Niet helemaal, want natuurlijk wordt er ook in deze tijd gehaakt en/of gebreid! En daarom ook regelmatig nog een blogje.

Nog steeds ben ik dol op thee en ik heb nog wat theelabels gehaakt. Hier zijn er weer een paar:



Het is handgemaakt, dus ieder label wordt toch weer net iets anders ;-)



Vrienden vierden kort geleden dat ze 25 jaar getrouwd zijn. We gaven een ontbijtpakketje en voor bij de theezakjes haakte ik een "label" in de vorm van een hartje, met daarop hun initialen. Met een klein handwerkje maak je een cadeautje net wat persoonlijker!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Mss leuk om te weten. Je zelf gemaakte theelabel (bovenste foto) heb ik als label aan mijn oplader gedaan, zodat mijn mannen niet steeds de mijne inpikken. Je super lieve attentie is niet in een laadje terecht gekomen, maar elke dag in beeld! Xxx, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk om te lezen, Irene! Ik weet dat jij zoiets waardeert :-)

      Verwijderen
  2. Hoi Akkelien, je hebt mijn giveaway gewonnen :-) Zie mijn blog. Stuur je me een mailtje? Dan komt het patroontje zo gauw mogelijk naar je toe. Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen