{ 'anonymize_ip': true }

maandag 31 augustus 2015

Minifair Sneek

Minifair Sneek


Afgelopen vrijdag noemde ik het al: de minifair in Sneek. Ik ben zaterdag uiteraard gaan kijken en wat was het mooi! Een prachtige dag en een hele mooie locatie, aan de Zeilstraat in Sneek, op 't Eiland. Ooit heb ik zelf ook een paar jaartjes in deze wijk gewoond, een fijne plek, vlakbij 't centrum van Sneek.

Ik ging met vriendin Henriëtte en we zagen het al, toen we aan kwamen fietsen:


Een lange rij kramen!

Ik zag vele mooie kramen en ook van bekenden. Hier de kraam van Heleen, By Leentje, met haar prachtige zelfgemaakte shawls:

Heel binnenkort kun je ook via haar website bestellen! Nu al via haar facebookpagina.
En Brenda van BDDesigns was er ook, met o.a. haar zelfgetekende kaarten:


Nog wat sfeerfoto's:





Van de meeste kramen heb ik een visitekaartje meegenomen:


Allemaal leuke web- en andere shops! Via de facebookgroep van dit evenement, Minifair Sneek, kun je alle shops zo'n beetje terug vinden. Ik wil nog even apart Emi noemen, die prachtige strakke kaarten en posters maakt van allerlei steden, echt heel mooi. En van haar heb ik een tijdje terug Instagram-les gehad en nu heeft ze me nog even wat geleerd, dat vind ik leuk :-) Ook nog even aandacht voor Papier & Huis, want dat was de grote organisator van deze minifair. 

Zelf kocht ik nog een paar leuke kaarten, bij diverse kramen: 



Ik vond het echt een zeer geslaagd evenement en ik zou zeggen: volgend jaar weer!


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Een gezellige fair...

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb toch iets gemist, geloof ik. Het was vast een leuke fair, maar ik kon helaas geen tijd vinden om naar Sneek te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen