{ 'anonymize_ip': true }

maandag 7 september 2015

Een slinger van bloemen

Een slinger van bloemen


Zitten jullie op facebook? Ik wel. En ik vind het leuk: je kunt zien wat je facebookvrienden bezig houdt, je kunt contact houden met bijvoorbeeld familieleden die je niet vaak ziet en je krijgt soms ook weer contact met mensen van vroeger. Zo kreeg ik ineens een berichtje van Petra, een collega van vroeger. En al redelijk snel na ons herstelde contact was ze "toch in de buurt" en kwam ze bij mij langs en hebben we heerlijk bijgepraat.

Nu is ze kort geleden 50 geworden (ik was dat in januari al) en ik besloot wat voor haar te haken.


50 bloemen, aan een slinger.


Een slinger die je ook wel als "ketting" zou kunnen dragen volgens Marie-Antoinette:


Het haakidee komt van Dinah, je vindt het hier. Ik haakte al eerder zo'n slinger, kijk maar hier. Nu paste ik iets aan, de "bubbelsteek" deed ik met iets minder omslagen (dat je 7 omslagen op je haaknaald hebt i.p.v. 9) en dat gaat sneller, kost minder garen en is ook mooi! 


Ik verstuurde ze, net op tijd, en ze kreeg het precies op haar verjaardag! En ze vond het leuk :-) De slinger mocht direct gezellig de veranda versieren:



Dat is ook weer zo'n leuk cadeautje om iemand mee te verrassen.



Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Wat lief van je dat je een slinger gemaakt hebt voor een oude vriendin... Dat vind ik ook zo leuk van Facebook dat je contact hebt met mensen die je al zo lang niet meer gezien hebt.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk cadeautje, zo'n vrolijke bloemenslinger!

    lieve groet,
    Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo n slinger! Voor vele doeleinden geschikt dus :)
    Facebook is inderdaad leuk!

    BeantwoordenVerwijderen