{ 'anonymize_ip': true }

maandag 28 september 2015

Werkoverleg/club

Werkoverleg/club


In de afgelopen periode hadden Lydia en ik al weer een paar keer club, oftewel werkoverleg. Volgende week is de eerstvolgende handwerkavond, dat moet natuurlijk wel voorbereid worden!

Toevallig was het beide keren bij Lydia en zij had in deze periode ook heel wat leuke dingen gemaakt. Wat ik heel mooi vind, is deze quilt:


In de vakantie was Lydia bij familie in Groot-Brittannië en daar heeft ze dit samen met een tante gemaakt.


Een heel speciale souvenir! En zo leuk met die labeltjes erop!


De haakwerkjes naar de patronen van Stip & Haak had ik al eerder laten zien. Nu had ze het hoekje nog leuker gemaakt:


Lalylala staat er ook nog steeds bij, een mooie collectie portemonneetjes, en deze twee, volgens mij uit een boekje van Marieke Dissel van made by Mriek: 



Dan was er nog de poncho, ook van Stip & Haak, het patroon vind je hier. Daar was Lydia de eerste keer al enthousiast mee bezig:


Toen ze de poncho klaar had, ontdekte ze dat het niet klopte en.... ze heeft alles weer uitgehaald....


We hebben het eens even goed bestudeerd en uitgeprobeerd:


... en we zijn eruit! Nu gaat het helemaal goed komen!

En ook voor de handwerkavond voor maandag 5 oktober zijn we klaar! We houden het nog even voor onszelf wat we dan gaan doen :-)

Wil je meer weten of een keertje aanhaken? Kijk hier!
Wij hebben er zin in! 


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Quilten lijkt me heel moeilijk, dat staat ook nog op mijn wensenlijstje om ooit te gaan doen ;)
    Mooi vakantieaandenken zo!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige quilt met een herinnering eraan vast, heel speciaal. De patroontjes van stip en haak zijn allemaal even leuk en de poncho, dat komt vast in orde nu.
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie quilt, wat een werk!
    De haakwerken zijn ook allemaal hel leuk, heel divers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om zo te genieten van elkaars werk, maar ook om elkaar te helpen.
    Helaas ga je mij niet zien op een handwerkavond bij jullie, want o lieve help... helemaal in Sneek ...
    Maar het gaat vast heel gaaf worden met jullie enthousiasme!

    BeantwoordenVerwijderen