{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 25 mei 2016

Boekenfeestje

Boekenfeestje


Afgelopen zaterdag was het boekenfeestje, de boekpresentatie van Cantor, het boek dat geschreven is door echtgenoot, Ruben Korfmaker.
En wat was het leuk! Een echt feestje!

Meer weten over het boek? Kijk op leescantor.nl.
En echtgenoot schreef ook al eens een blog bij mij, die vind je hier.


Familie, vrienden, collega's en ook mensen die we niet kenden! Dan wordt het toch weer wat groter en grootser :-)

Ik wilde vooraf eerst wat haken voor dit feestje, maar echtgenoot was niet enthousiast. Toch heb ik nog wat geknutseld, ik had bonbons gehaald (chocola met noten -> muzieknoten) en maakte daar een extra verpakking omheen. Hiervoor had ik een oud woordenboek Frans/Nederlands gekocht bij de Dorcaswinkel. Het boek Cantor speelt namelijk grotendeels in Frankrijk en taal is wel echt iets belangrijks voor echtgenoot. Ik deed er nog een klein rood/wit/blauw krullintje op.




Bij de bieb was ook nog een grote boekverkoop van afgeschreven boeken en zoon, groot Garfield-liefhebber (weten jullie het nog? De gehaakte versie), vond nog wat leuks:



In het kader van het feestje: ik vond dit boek:


Het is een Fries boek, over feesten :-)

En.... bij de Dorcas, deze winkel is vlakbij de bieb in Sneek, had ik ook een gelukje:


Do it yourself, een leuk en vrolijk boekje, praktisch nieuw! Nu kan ik mooi binnenkort een raket-ijsje breien, naar het patroon van Club Geluk! Of ik kan iets haken, naaien,borduren, of appliqueren. Allemaal leuke ideetjes van Nederlandse ontwerpers. Ik ben er blij mee :-)


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

10 opmerkingen:

  1. Super allemaal! :-)
    Ik kan het zelf ook nooit laten om iets te knutselen/haken voor een feestje of speciale gebeurtenis, en dochter en man beginnen dan soms veelbetekenend te zuchten , hihi.
    Fijn dat de boekpresentatie zo'n feest was, je zult wel trots zijn op je man!
    Geniet nog van je boekenvondsten,
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk allemaal! Maar ja, mannen kijken nu eenmaal wat anders aan tegen onze creativiteit. Het is allemaal prima, maar het moet niet bij hun dingen komen...
    Tenminste, zo ik het hier wel!
    Maar geweldig om zo het succes van je man te vieren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank you for sharing at my link party

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal leuk en dorcas heeft mooie winkels !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, zo mooi gesorteerd en steeds een wisselend aanbod. Altijd verrassend!

      Verwijderen
  5. Leuk idee van die chocolade ingepakt in papier van een frans boek. En nog leuke boeken gevonden ook. Ben benieuwd naar je raketijsje, wel een van mijn favoriete ijsjes.. vooral die van de Lidl zijn zoooooo lekker..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat de boekpresentatie een succes was.. je moet toch altijd maar afwachten wie er op af komen. Jouw feestelijke bijdrage was echt heel leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het was inderdaad een heel leuk feestje en vooral heel mooi om te horen hoe het boek tot stand is gekomen. Jammer dat je eerder bij de Dorcas was dan ik die middag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super vondsten!
    Ik vind dat je geweldige presentjes gemaakt hebt; toepasselijk en stijlvol.
    Fijn dat de boekpresentatie een succes was!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen