{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 15 juni 2016

Bloemkopjes

Bloemkopjes


Tijdens m'n vakantie kwam eindelijk nummer twee van de Wieke! Leuk hoor, weer een blad vol inspiratie en ik heb er al iets mee gedaan, namelijk.... ik deed iets met m'n porseleinstiften :-)

Voor een jarige vriendin had ik twee kopjes gekocht en daar "moest" nog iets op.



Deze twee plaatjes brachten mij inspiratie en ik maakte deze twee "bloemkopjes":


Deze keer heb ik ook met kleuren over elkaar gewerkt. Dat werkte prima. 


Ik probeerde ze wel een beetje hetzelfde te maken, al is dat natuurlijk niet helemaal gelukt. Het blijft handwerk.


Met wat chocolade erbij had ik toch een heel feestelijk cadeautje!


Ik heb ze even "afgebakken" en nu kunnen ze in principe tot 50 graden in de vaatwasser. 
Leuk hoor, die porseleinstiften van Edding! Ik kocht ze bij Evelina


Liefs van De Breimeisjes!
www.debreimeisjes.nl

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

14 opmerkingen:

  1. Weer zo'n prachtig persoonlijk cadeautje. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een origineel en leuk cadeautje! Je vriendin was vast blij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk cadeautje, zo persoonlijk. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig gedaan, wat een lief cadeautje is dit geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk en zo heb je een hartstikke leuk cadeau.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thank you for sharing at my link up last week. Finally you won most CLICKs! Congratulations.
    A New party is open in the morning

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow, thank you Monica!
      See you tomorrow, I will join again ;-)

      Verwijderen