{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 27 oktober 2016

Haak maar aan (6)

Haak maar aan (6)


Op donderdag 13 oktober was er weer een Haak-maar-aan-middag in de bibliotheek in Sneek. De dag tevoren had ik zelf snel nog even wat gedaan aan dit project, want het is voor mij echt iets "erbij", ik ben met heel veel andere dingen bezig.



Deze middag waren we met meer vrouwen. De twee dames die er de keer hiervoor waren, waren er ook weer, en meer vrouwen die eerder geweest waren. Ook wat nieuwkomers en omdat we dan zo gezellig in de leeshoek zitten te haken, dichtbij de entree van de bieb, kwamen er ook wat andere mensen even kijken. Dan gingen wij natuurlijk enthousiast vertellen over dit project!


Er waren ook weer flink wat wolletjes gebracht!


Leuk, de een geeft wolletjes, de ander tijd :-) Het was weer heel gezellig en de middag vloog voorbij! Ik heb een rondje om de tafel gemaakt om alle werkzaamheden op de foto te zetten en van die foto's heb ik de volgende collage gemaakt:


De volgende Haak-maar-aan-middag in de bibliotheek in Sneek is op 17 november, we haken dan weer van 14.30 - 16.00 uur. 

Andere blogs van mij over deze middagen vind je onder het label Haak-maar-aan.


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Klinkt heel gezellig en de projecten zien er heel mooi uit!
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo gezellig om samen te handwerken. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gezellig om dat zo samen te doen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit zijn mooie initiatieven! Ziet er ook prachtig uit! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blijft leuk, zeker met van die enthousiaste en geïnteresseerde reacties.

    BeantwoordenVerwijderen