{ 'anonymize_ip': true }

maandag 21 november 2016

Gebreide aanwinsten

Gebreide aanwinsten


Vorige week kocht ik echte Breimeisjes-pantoffels:


Zijn ze niet geweldig! Voor een bedrag, daar kun je ze zelf echt niet voor maken! 
Ook kocht ik dit leuke vest:


Iets aparts bovenin langs de hals: daar zit een deel "binnentsebuiten", breitechnisch gezien:


Een soort van Bohus, maar dan anders :-) Het was hierbij vast echt de bedoeling, want zo stond het ook op de foto in de folder. En, het moet gezegd worden: de achterkant ziet er ook heel netjes uit! Ik ben er helemaal blij mee.

Met mijn handwarmer maak ik ook vorderingen.


Het had al af kunnen zijn, ware het niet dat ik vorige week heel druk was met ontwerpen voor Breiclub.nl. Ik had te maken met een heuse deadline! 
Nou ja, ik heb 't gered! En die handwarmers komen heus ook nog wel af.


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie aanwinsten. Soms kopen we ook wel eens iets gebreids. Nu maar hopen dat er niet te vaak gevraagd wordt: "Zelf gemaakt?" *Ü*
    Wat grappig dat stukje binnenstebuiten aan de bovenkant, zoiets zou ik zelf nooit bedacht hebben, maar het geeft een grappig effect.
    Die sloffen zien er heerlijk warm uit, daar ga je vast veel van genieten nu de herfst echt is aangebroken en er ook weer kouder weer op komst is.
    Fijn dat je de deadline voor de Breiclub gehaald hebt! Dan kan je nu verder met de handwarmers (of ben je ook nog bezig met iets voor de bijna jarige schoonzus?)
    Groetjes weer

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je triggert me enorm met de opmerking over mijn schoonzus. Heb ik het daar al over gehad? Heel curieus!

      Verwijderen
    2. Ja je had het al genoemd op mijn blogje over het geboortekaartje voor mijn zusje. Maar daar was je al achter gekomen zag ik *Ü*

      Verwijderen
  2. Soms is kleding zo goedkoop dat je afvraagt hoe kunnen ze het er voor maken.. Hetis wel grappoig dat net dat stukje andersom is vind het wel grappig eigenlijk. hihihihi. Zou je zelf niet zo snel doen, denk ik. Je handwordmers schieten al aardig op.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, die sloffen herken ik! M'n schoondochter heeft ze ook...
    Lekker warm hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow wat een heerlijke sloffen en wat ene gezellig winters vest...Krijg spontaan zin in gluhwein
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie aankopen daar zul je plezier van beleven en idd ze komen wel af die handwarmers van jou

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat deeltje binnenstebuiten aan je vest, zo heb ik ook een 'gebreid' jurkje ( gekocht, want in kleren haken/breien ben ik niet zo goed ). Leuke dingetjes hoor, genieten!
    En die handwarmers worden superprachtig!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kijk met bewondering naar je breiwerk, wat mooi!

    BeantwoordenVerwijderen