{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 31 mei 2017

Hartjes

Hartjes


Al heel vaak heb ik gehaakte hartjes gemaakt, dit jaar nog de 3D-hartjes
Op dit moment ben ik met een aantal projecten bezig die ik hier nog niet kan of wil laten zien. Nu heb ik tussendoor even tijd gemaakt om weer zo'n hart te haken:


Door met verloopgaren te haken is 't hartje aan beide kanten heel anders van kleur.


Dit garen is redelijk dik en ik haakte het met haaknaald nr 4. Het advies was nr 5,5! Als je iets haakt dat je nog opvult, kun je beter een wat dunnere haaknaald nemen dat het advies. Door er een euromunt bij te leggen, kun je zien hoe groot dit hart ongeveer is. 


Van dat garen kocht ik nog meer varianten en ik haakte ook dit hart:


De andere kant van het hart is zo gworden:


Ze zijn leuk om te haken!


Wil je ze zelf ook haken? Je vindt het in mijn Ravelry-winkel. Gratis!



Hartelijke groet 💚💜💛💙❤💗💖


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

12 opmerkingen:

  1. Dat verloopgaren vind ik schitterend voor dit soort kleine projectjes! Leuk dat beide kanten zo verschillende zijn. Ik het een keer een minitruitje gemaakt met die geel-roze-aqua-witte. Zo vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lieve, kleine, kleurige hartjes. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk Akkelien ik wil dat patroontje wel van je :) ik stuur je wel even een mail

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn heel leuk en stoer, vind ik. Ook mijn ervaring is dat je beter met een wat kleinere naald kunt haken, anders zie je de vulling er doorheen. Dat is bij jou niet te zien, erg netjes dus!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze zien er ook heel leuk uit !!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh, ze zijn echt mooi met dat kleurrijke garen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartjes doen het altijd goed hè. En altijd leuk om te haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk patroon! Ik ga je mailen. Voorlopig waarschijnlijk geen tijd, maar straks wél een boel restjes over, daar lijkt me dit hartje perfect voor. Vast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen