{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 19 december 2017

Dinsdag - poppendag Meer pyjama-nieuws

Dinsdag - poppendag Meer pyjama-nieuws


De afgelopen weken waren mijn poppen in pyjama's en nachtponnen te zien. Vandaag heb ik pyjama-nieuws van Maria. Zij maakte voor de poppen van haar kleindochters prachtige pyjama's.

Haar kleindochter Jasmijn is dol op giraffes, dus dit stofje was perfect voor een pyjama voor haar pop. 





Eleonoor showt de pyjama even:


Vorig jaar had Maria ook al een heel leuk giraffenstofje gevonden waarvan ze een boxpakje maakte voor Jasmijns pop. Dát pakje draagt de giraffe van Jasmijn tegenwoordig, dus kwam het volgens Jasmijn heel goed uit dat haar oma nog een pyjama voor haar pop maakte. Dat pakje kun je hier zien, en ook het pakje dat ze toen voor de pop van Eliza maakte.

Voor haar andere kleindochter Eliza vond Maria dit leuke stofje met bijtjes: 




Geen foto's met Eleonoor van deze pyjama helaas. Het ziet er prachtig uit, dat wel!


Volgende week is 't tweede Kerstdag op dinsdag. Reken niet op poppennieuws bij mij.

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Corina,
DiYDiva
Ria
Rita,
Sandra  en
Tineke

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 



Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Ach wat schattig! Als ik de popjes was hield ik met kerst heerlijke pyjamadagen ;)
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt, fijn dat er nog kleine poppenmoeders zijn :)
    Ook bij mij geen poppennieuws op 2e Kerstdag.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Snoezig en helemaal leuk die pyjama's

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niks geen straf om zo'n mooie pyjama aan te moeten...
    En laat jouw poppen er maar geen lucht van krijgen, want met jaloerse poppen hebben je ze echt aan het dansen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh zo leuk! Je zou bijna wensen dat je zelf een poppenmaat van kleding had :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De meisjes en poppen boffen met oma Maria. Wat fijn toch om zo handig te zijn met de naaimachine. Al dat moois van je moeder en nu weer van Maria. Ik wou dat ik het kon.

    BeantwoordenVerwijderen